Să fie război!/ This Means War


Un film care promite mult.

IMDB.

  1. #1 by Mary on February 22, 2012 - 1:30 pm

    de ce promite?

    • #2 by Marius on February 22, 2012 - 1:46 pm

      Super Actiune Romance :D, ce vrei mai mult pentru relaxare?
      Tom Hardy pentru doamne si Reese Witherspoon pentru domni ;).
      Si “a fost lider în box office-ul românesc de weekend”.

  2. #3 by Mary on February 22, 2012 - 1:48 pm

    asta trebuia sa apara in articol 😛 , un clip nu spune nimic, textul face deliciul daca ma intelegi

    • #4 by Marius on February 22, 2012 - 1:53 pm

      Pai nah, eu am spus parerea mea si am dat link-uri la stire, IMDB si trailer, fiecare sa-si traga concluziile singur, eu aduc informatiile si o parere personala.

      • #5 by Mary on February 22, 2012 - 2:10 pm

        parerea ta personala este in articol, ceva argumente marca Marius apar in comentariu si ele sunt importante pentru ca cititorul vrea sa stie si “de ce?”- doar o parere de cititor, nu mai insist.

        • #6 by Marius on February 22, 2012 - 2:14 pm

          Am inteles ce spui si ai dreptate.
          Doar ca eu nu vreau sa bag prea multe argumente marca Marius, las cititorului mai multa libertate, dar le ofer la cerere cu placere.

  3. #7 by z3talife on February 23, 2012 - 11:17 pm

    Mr. and Mr. Smith :))

    Pare să aibă potenţial, chiar dacă sunt sigur că o să reuşească să îl strice cu hollywoodienismele lor specifice.

    • #8 by z3talife on March 9, 2012 - 6:13 pm

      M-am înşelat, nu au reuşit să îl strice. Au ales actorii excelent, ce să mai zic.

Leave a Reply

