Oracolul si geniul


Daca nu asculti de Oracol, risti sa pierzi un profit de 160% din 2 ani, chiar daca tu esti un geniu …

, , , ,

  1. #1 by Mary on February 28, 2012 - 4:46 pm

    esti prea criptic pentru gustul meu… eu vreau stirea si analiza ei, ca de aia zici ca ai blog de analiza stiri.

    • #2 by Marius on February 28, 2012 - 4:53 pm

      Ha ha ha …
      Nu vrei tu sa vorbesti cu mine. 😛

      Sa stii ca incerc sa tin cont de cerinta asta a ta, dar in cazul asta articolul era suficient de scurt si concluziv incat o incercare din partea mea de a-l sintetiza nu isi avea rostul. Chiar am incercat, dar dublam prea mult articolul si nu era corect fata de ziarul care a produs stirea.

      “Acest blog va fi o incercare de selectie si minima comentare, din punctul meu de vedere, a stirilor importante de peste zi.”
      Sunt zeci si sute de stiri peste zi, eu incerc sa le aduc in atentie pe cele care conteaza d.p.m.d.v..
      Unde pot sa si comentez ceva, o fac.

      Altfel, criptarea de care zici tu are rolul de a nu strica prea mult libertatea omului de a-si forma propria-i opinie.

      • #3 by Mary on February 28, 2012 - 4:58 pm

        eu personal nu o sa dau niciodata clic pe “asculti de oracol” 😛
        but maybe it’s just me 😀

        • #4 by Marius on February 28, 2012 - 5:04 pm

          Pai nu-i corect fata de tine.
          Ce scriu eu e o parere mai mult sau mai putin subictiva.
          E tot un fel de educare si ce incerc eu.
          Fiecare trebuie sa citeasca sursa si sa-si formeze singur parerea.
          Cu ce incerc eu sa ajut este, in principal, selectia stirilor.

    • #5 by z3talife on February 28, 2012 - 5:16 pm

      Traducerea articolului:
      Steve Jobs este geniu.
      Warren Buffet este un geniu şi mai mare.
      Steve Jobs cere sfatul lui Warren Buffet aka Oracolul de Omaha.
      Warren Buffet da un sfat.
      Steve Jobs nu urmează sfatul => Steve Jobs ratează o ocazie să facă şi mai mulţi bani.

      Concluzie: urmează sfaturile celor mai deştepţi.

      • #6 by Mary on February 28, 2012 - 5:25 pm

        mersi!
        mai departe daca vreau sa aprofundez dau si clic 🙂

        • #7 by z3talife on February 29, 2012 - 2:15 am

          Sunt 8 rânduri de text în tot articolul original dacă îl pun în notepad (fără să îi dau full-screen). Nu ai ce să aprofundezi dacă deschizi articolul – “dublam prea mult articolul si nu era corect fata de ziarul care a produs stirea”. Gata, totul este decriptat.

          • #8 by Mary on February 29, 2012 - 11:19 am

            tks again 🙂

Leave a Reply

