Forex trader life …


Forex trader bill
Distractie ca la 23 de ani. πŸ˜€
Nu aprob astfel de comportamente, dar trebuie sa recunosc ca mi-a atras atentia.
Un tanar de 23 de ani, trader de Forex, a spart cu prietenii 240.000 de euro intr-o seara.
De remarcat ca o doza de Cola era doar 10 ron in respectiva carciuma.
Altfel, baietii astia buni la Forex produc o gramada de bani, pe fondul unui consum intelectual destul de mare, asa ca pot intelege astfel de refulari.

P.S. Zeta, beat this! πŸ˜›

,

  1. #1 by z3talife on March 7, 2012 - 11:50 am

    Can’t beat that πŸ™‚ Nu sunt chiar atat de degenerat πŸ™‚

    • #2 by Marius on March 7, 2012 - 11:55 am

      Da da da …
      Si oricum, sampania aia era facuta din niste struguri acrii … πŸ˜›

      • #3 by z3talife on March 7, 2012 - 11:59 am

        La mine nu se aplica schadenfreude. Sunt sigur ca mi-ar placea la nebunie sa fac asta dar ma controlez mult mai bine de atat. Sunt multumit si cu note de plata de 100 de ori mai mici.

  2. #4 by Marius on March 7, 2012 - 11:54 am

    Daca te razgandesti, sa ma iei si pe mine sa-ti “validez” incercarea de a bate recordul. πŸ˜€

Leave a Reply

